Известие

Collapse
No announcement yet.

156 Глъхне и пука при студен старт ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
    Каква сонда сложи? Като ти я монтираха после направиха ли адаптация на компютъра? Скоро гледали ли сте дали е още жива тая сонда? При мен проблема изчезна след смяна на сондата и адаптация - оригинална БОШ, която 3м след това умря, после се съживи и сега си е ОК.
    НАЙТРАЙДЪР не знам след колко градуса почва да се чете сондата, ама моята е с нагревател и веднага и излиза графиката(къдравата) и както ти казах проблема беше в нея вкл. колебаенето на оборотите.
    Всички са с нагревател, но истинската сонда за тази кола не е универсалния модел
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Вземи дебитомер назаем,примерно за ден ,така направих аз(имах същите проблеми),после си купих нов и нещата заспаха.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Каква сонда сложи? Като ти я монтираха после направиха ли адаптация на компютъра? Скоро гледали ли сте дали е още жива тая сонда? При мен проблема изчезна след смяна на сондата и адаптация - оригинална БОШ, която 3м след това умря, после се съживи и сега си е ОК.
        НАЙТРАЙДЪР не знам след колко градуса почва да се чете сондата, ама моята е с нагревател и веднага и излиза графиката(къдравата) и както ти казах проблема беше в нея вкл. колебаенето на оборотите.
        Сондата която сложих е LS05 също на Бош. Адаптирана е и работи безупречно. Показва си точно стойностите които трябва да показва.
        Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
        sigpic

        Comment


        • #34
          Проблема едва ли ти е в сондата.
          Тя започва да се взима под внимание при достигане на необходимата работна температура (поне 2-3 мин след запалването). Твойте проблеми са много преди тва.
          Тоя проблем с глъхненето сутрин е много разпространен и не знам някой да е намерил решение.
          По принцип като изгасиш и запалиш пак, повечето пъти се оправя (поне така е в повечето случаи).

          Просто пали и чакай 2 мин. преди да тръгнеш и не се занимавай, щото ще налееш много "глъхнещи" пари на вятъра според мен, понеже няма намерено точно решение на проблема до момента. Всичко което се прави е да се сменя на сляпо.
          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 22:06.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
            Сондата която сложих е LS05 също на Бош. Адаптирана е и работи безупречно. Показва си точно стойностите които трябва да показва.
            Сонда не се адаптира, а универсалните на Бош не са като истинската за тази кола. Вкарва грешка интегратор. И това, че нямало решение на проблема на студено не е вярно
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Явно на никой не му се четат стари теми.
              Проблема е ясен неправилна смес при запалване.
              А причините може да са доста.
              Сондата започва да отчита по спомен 30 секунди след запалване. Но ако преди това е отчитала богата смес и не е можала да направи корекция ще се получи описвания ефект.
              Трябва си диагностика и оглед. И в повечето случаи проблема при различните коли е различен.
              Може да е грешно отчитаща ламбда.(не неработеща), може да е грешна сонда, може да е лошо регулирана газова пропуски на въздух след дебитомера кофти дебитомер температурен датчик и пропуск на газове преди сондата още сумати неща.
              На моята кола мога да го предизвикам проблема и да го излекувам. Ако и обогатя газта на турборежим след два дни започва да се дави при палене. След смяна на режима и едно ресетче всичко си е на място след ден два и без ресет пак си идва на мястото.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Явно на никой не му се четат стари теми.
                Проблема е ясен неправилна смес при запалване.
                А причините може да са доста.
                Сондата започва да отчита по спомен 30 секунди след запалване. Но ако преди това е отчитала богата смес и не е можала да направи корекция ще се получи описвания ефект.
                Трябва си диагностика и оглед. И в повечето случаи проблема при различните коли е различен.
                Може да е грешно отчитаща ламбда.(не неработеща), може да е грешна сонда, може да е лошо регулирана газова пропуски на въздух след дебитомера кофти дебитомер температурен датчик и пропуск на газове преди сондата още сумати неща.
                На моята кола мога да го предизвикам проблема и да го излекувам. Ако и обогатя газта на турборежим след два дни започва да се дави при палене. След смяна на режима и едно ресетче всичко си е на място след ден два и без ресет пак си идва на мястото.
                Ма и ти не четеш. Ламбда сондата кога започва ЕКУ-то да я взима под внимание, че не разбрах? След 30 сек. или като загрее колата?
                1.8TS - какъв турбо режим?
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Ма и ти не четеш. Ламбда сондата кога започва ЕКУ-то да я взима под внимание, че не разбрах? След 30 сек. или като загрее колата?
                  1.8TS - какъв турбо режим?
                  Колегата има предвид ако смени режима на работа на газовия инжекцион. От нормален на спортен, или турбо... както там му се вика.
                  Общо взето обогатява сместта на газ с някакви проценти.

                  П.П: Добре, какво е решението на проблема тогава? Аз не мисля, че има универсално такова. А и каква е връзката, като изгасиш и запалиш, втория път да работи нормално?
                  Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 17:28.
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    П.П: Добре, какво е решението на проблема тогава? Аз не мисля, че има универсално такова. А и каква е връзката, като изгасиш и запалиш, втория път да работи нормално?
                    При мен от втория път не се оправя. Оправя се едва като поработи 3-4 минути. Предполагам зимата ще и е необходимо много повече от това време!
                    Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                      При мен от втория път не се оправя. Оправя се едва като поработи 3-4 минути. Предполагам зимата ще и е необходимо много повече от това време!
                      При мен се оправя винаги от втория път. Това го прави само сутрин при първото палене. Паля, гася на секундата и на второто запалване няма никакви ядове! И зимата си беше тъй...
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #41
                        Имах същия проблем, докато една сутрин не искаше въобще да запали. Оказа се, че температурния датчик е заминал, но освен това не е бил за 156, а за 166. След поставяне на точния датчик нямах проблем около година и колата вървеше перфектно при първоначално стартиране. Автомобила беше с поставено АГУ, което на два пъти "прогърмя" и проблема отново се появи и на бензин и на газ. Поставих ГИ и проблема остана на бензин, а при газта се оправи.
                        Алфа Ромео 156 1.6ТС

                        Comment


                        • #42


                          Първоначално публикувано от borisborisov Покажи съобщение
                          Имах същия проблем, докато една сутрин не искаше въобще да запали. Оказа се, че температурния датчик е заминал, но освен това не е бил за 156, а за 166. След поставяне на точния датчик нямах проблем около година и колата вървеше перфектно при първоначално стартиране. Автомобила беше с поставено АГУ, което на два пъти "прогърмя" и проблема отново се появи и на бензин и на газ. Поставих ГИ и проблема остана на бензин, а при газта се оправи.
                          има логика да е датчика ,но пък толкова бързо да се развали хм.... еми колеги като се видим на италфеста ще си направим една симфония на гърмене в чест на италиянските инженери
                          Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Ма и ти не четеш. Ламбда сондата кога започва ЕКУ-то да я взима под внимание, че не разбрах? След 30 сек. или като загрее колата?
                            1.8TS - какъв турбо режим?
                            Нали четеш и разбираш вързваш уред за диагностика и гледаш какво става с ламбдата. Палиш гледаш правата черта и след колко време тръгва сондата.
                            Как така даваш заключения че сондата почва да работи като влезе колата в режим до тогава кой командва парада или всичко е кеч и балсам и като стигне 90 градуса започва да работи.
                            Не е важно кога тръгва сондата а какво е отчитала преди да се загаси и изтине двигателя.
                            А относно турборежема имам DNА система за избор режема на работа на АГУ-то
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              Нали четеш и разбираш вързваш уред за диагностика и гледаш какво става с ламбдата. Палиш гледаш правата черта и след колко време тръгва сондата.
                              Как така даваш заключения че сондата почва да работи като влезе колата в режим до тогава кой командва парада или всичко е кеч и балсам и като стигне 90 градуса започва да работи.
                              Не е важно кога тръгва сондата а какво е отчитала преди да се загаси и изтине двигателя.
                              А относно турборежема имам DNА система за избор режема на работа на АГУ-то
                              Парада го командва картата по която работи ЕКУ-то при незагряла кола. Все едно си дръпнал смукач. Важно е какво отчита сондата когато двигателят загрее, започне да я възприема.
                              относно АГУ-то - хубаво, ползвай си я. Но ако колата не ти е добре на бензин, каквото и да правиш с газовата не е истинското. Освен ако колата ти е с напълно независим газов инжекцион
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Парада го командва картата по която работи ЕКУ-то при незагряла кола. Все едно си дръпнал смукач. Важно е какво отчита сондата когато двигателят загрее....
                                Пак да ПОДЧЕРТАЯ, че става въпрос за първите няколко секунди работа на мотора. Докато се изключи смукача минава доста повече време и на дали някой го интересува какво става с тая сонда дето толкова се спряга тука. Тогава вече мотора си пее песничката и всичко си е ОК. При мен точно припуква няколко пъти и ми намирисва на неизгорял бензин, както и не работи с всички налични цилиндри. Това всичко за няколко секунди след завъртане на ключа.
                                ----------------------
                                156 SW 1.8TS 07.2001
                                Fiat Tipo 1.4Mi
                                ----------------------

                                Comment

                                Working...
                                X